marți, 7 aprilie 2015

Rupert Spira - Ca spațiu gol (Like empty space)

Ca spaÈ›iu gol nu am nici un plan cu ceea ce apare. Nu e nici o diferență pentru Mine dacă mintea este tăcută sau nu, dacă trupul este tânăr, bătrân, sănătos sau nu, sau legată de ceea ce se întâmplă în lume. Dau voie la toate aparenÈ›ele fenomenale în mod necondiÈ›ionat È™i imparÈ›ial. 

Gândirea are simpatii È™i antipatii, dar Eu nici nu agreez, nici nu dezagreez aceste simpatii È™i antipatii. Gândul rezistă È™i caută, dar Eu nici nu rezist, nici nu caut sfârÈ™itul rezistenÈ›ei sau căutării. Fiind gol, Eu nici măcar nu cunosc rezistenÈ›a È™i sunt, prin urmare, însăși fericirea fără motiv. 

Ca spaÈ›iu gol, Eu nu împărtășesc calitățile, nici destinul obiectelor care apar în Mine; 
Eu nu mă miÈ™c È™i nu mă schimb atunci când ele se miÈ™că È™i se schimbă; Eu nu apar, nici nu dispar atunci când acestea apar sau dispar; Eu nu sunt născut È™i nu mor. Corpul È™i mintea sunt întotdeauna într-o călătorie, dar Eu nu am purces într-o călătorie cu ele. Ele călătoresc prin Mine, dar Eu niciodată nu călătoresc în ele. 
Eu sunt imuabilul și pururea prezentul Cunoscător a tot ceea ce este cunoscut.






Like empty space I have no agenda with appearances. It makes no difference to Me whether the mind is silent or not, whether the body is young, old, healthy or not, nor what is happening in the world. I allow all appearances unconditionally and impartially.

Thought likes and dislikes but I neither like nor dislike these likes and dislikes. Thought resists and seeks but I neither resist nor seek the end of resistance or seeking. Being empty, I do not even know resistance and am, therefore, causeless happiness itself.

Like empty space, I do not share the qualities nor the destiny of the objects that appear within Me; I do not move and change when they move and change; I do not appear nor disappear when they appear or disappear; I am not born and do not die. The body and mind are always on a journey but I never undertake the journey with them. They journey through Me but I never journey in them. I am the unchanging and ever-present Knower of all that is known.

Un comentariu: